Semu un passu più vicinu à u celu stellatu cù u novu lanciatu di 10M Dome!

Lucidomes

Lucidomes hà recentemente lanciatu una nova cupola di PC chjaru, a più grande cupola di PC in u mercatu, cù un diametru di 10 metri è una altezza di 6 metri chì hè dispunibule cù u disignu di dui piani.
Cù a funzione di trasparenza cumpleta à 360 °, pudete gode di u cambiamentu di u sole è di a luna, è e stelle sò in tuttu u celu pusendu in questa cupola.

U fogliu di policarbonate Bayer hè utilizatu com'è u materiale principale, è u revestimentu UV nantu à a superficia pò ancu isolà u 100% di i raghji ultravioleti, chì prutege u fogliu di PC da l'anziane è l'ingiallimentu.

ingiallimentu

A forza di u materiale di cupola di PC hè circa 250 volte quella di u vetru ordinariu.Hè u materiale di basa per u vetru bulletproof.Hè anti-smashing è anti-collisione.
A struttura di a cupola di PC hè cuncepita cum'è una forma hemisferica, chì pò rinfurzà assai a stabilità, a struttura generale hè più sicura, è pò resiste à u ventu forte di 12 livelli.À u listessu tempu, u disignu modulare è frammentatu hè cunvenutu per a stallazione è u disassemblamentu.

smontaggio

A cupola di PC pò creà una varietà di spazi interni persunalizati, adattati per una varietà di scenarii diffirenti.Cum'è l'alberghi scenici, l'alberghi tematichi caratteristici, u campeghju all'apertu, l'attività cummerciale, etc.
In più, pò esse cumminatu cù formati multipli per custruisce un spaziu unicu di sviluppu lucale è furnisce espansione funziunale creativa.

espansione

espansione 2

Pudete gode di un scenariu naturali à 360 ° in questa cupola di PC, dorme sottu à u vastu fiume di stella, è dorme in l'ambienti naturali.
Incuntrà e stelle in u crepusculu.Svegliate prima di a matina cù u tramontu è senti i primi raghji di u sole.Ritorna à a natura è gode di a felicità pura.

felicità

felicità 2

In u desertu di u celu stellatu è a natura, ascoltendu tranquillamente u sonu di a natura, sentendu una vita tranquilla, u nostru stardome di u PC vi purterà per sbloccare novi sperienze.U vantaghju di a forma unica ùn solu aghjunghjenu culore à l'ambienti circundante, ma ancu attrae i clienti.Ùn site micca entusiasta di un stardome cusì glamping?


Tempu di Postu: Aug-31-2022